تقدیم به ساحت شهدای سرزمین عشق وایمان،ایران سرفراز صلوات

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

یا محمد(ص)! تو بگو با غم و ماتم چه کنیم

روز خوش بی تو ندیدیم به عالم چه کنیم

پاسخ آینه ها بی تو دمادم سنگ است

یا محمد(ص)! دل این قوم برایت تنگ است

 

 

 

هان! بترسید که دریا به خروش آمده است

خون این طایفه این بار به جوش آمده است

صبر این طایفه وقتی که به سر می آید

دیگر از خرد و کلان معجزه بر می آید

هان بترسید که این لشکر بسم الله است

هان بترسید که طوفان طبس در راه است

   

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد


  در جنگ امروز رهبری با شماست

ما همه سربازیم

و منتظر فرمان فرمانده آسمانی مان

 

 

 

 

 

به یاد امام روح الله

به پاسداشت خون شهدا

به عزت خاک مقدس ایران

تاآخرین نفس ایستاده ایم 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 یکی از برادران گردان لشگر ۲۷ محمد رسول الله صلی الله علیه و آله می گوید :
 در گردان ما برادری بودکه عادت داشت پیشانی شهدا را ببوسد.
 وقتی شیهد شد بچه ها تصمیم گرفتند به تلافی آن همه محبت پیشانی او را غرق بوسه کنند.
پارچه را کنار زدیم ، نعش بی سر او ، دل همه مان را آتش زد.

 

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 

بصیرت یعنی اینکه بدانیم شمری که سر امام حسین علیه السلام را برید

همان جانبازی بود که در جنگ صفین تا مرز شهادت پیش رفت

مقام معظم رهبری


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

کاش از بهر شهیدانی که گم شد نامشان

لایق شور و شهامت یا شهادت می شد

سید محمد حسینی 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

ش.ن ترانه‌خوان ايراني خارج نشین به امام علي النقي عليه السلام اهانت مي‌کند. کشيش آمريکايي قرآن را مي‌سوزاند. نويسنده آذربايجاني به پيامبر اسلام اهانت مي‌کند. نظاميان آمريکايي در افغانستان به قرآن اهانت مي‌کنند. نظاميان آمريکايي در گوانتانامو براي شکنجه زندانيان مسلمان و گرفتن اقرار از آنها به قرآن اهانت مي‌کنند. نظاميان عربستاني با اهانت به مساجد شيعيان نسبت به تخريب مساجدو حسينيه‌هاي بحرين اقدام مي‌کنند. و ...
در برابر اين موج از تخريب‌ها و اهانت‌ها نسبت به مقدسات اسلامي چه بايد کرد؟  



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 28 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد


 آیا مشکل هالیوود، اسلام و مسلمانان است؟ به نظر می رسد فرار از سبک زندگی دینی و دین مدارانه در غرب عامل اصلی در تخریب چهره پیامبران الهی باشد. این مطلب سعی دارد تخریب سایر پیامبران الهی توسط هالیوود را بررسی کرده و برای اولین بار این مسئله را کدگشایی کند.                                                                                                                 

وجود صحنه های طولانی شکنجه مسیح
یکی از تم های ثابت فیلم های هالیوودی است.

گویا لذتی وصف ناشدنی در ایذای پیامبران وجود دارد.

                                                                                          

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 فدای صداقت اون بیسوادی که وقتی ازش پرسیدن عشق چند حرفه؟

گفت عشق چهارحرفه!

همه بهش خندیدن،

بعد زیر لب زمزمه کرد :

حسین....   

 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 هفته قبل بخش کوتاهی از فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن به پیامبر اکرم حضرت محمد صلی الله علیه و آله، دین اسلام و مسلمانان توهین شده بود. این فیلم در آمریکا تهیه شده و به گفته کارگردانش نقولا باسیلی نقولا شهروند اسرائیلی ـ آمریکایی و مشاور املاک و مدیر شرکت های ساختمانی در کالیفرنیا، کمک 5 میلیون دلاری صد یهودی و با شرکت ۶۰ هنرپیشه و ۴۵ نفر پشت صحنه در سه ماه ساخته شده‌ است. در ابتدا قرار بوده فیلم در کلیسای تری جونز کشیشی که پیش از این به بهانه 11 سپتامبر قرآن سوزی کرده بود و در سالگرد همان روز نمایش داده شود اما لغو شده و بخشی از آن در اینترنت منتشر شد. برخی از بازیگران این فیلم گفته اند از آن ها سوء استفاده شده و در دوبله محتوای فیلم تغییر کرده است.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

دبیرکل حزب الله لبنان لحظاتی پیش در جمع تظاهرات دهها هزار نفری مردم در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی شرکت کرد.

به گزارش مهر، شبکه تلویزیونی المیادین تصاویر تظاهرات گسترده مردم لبنان در اعتراض به فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) را به طور مستقیم پخش می کند.
ناگهان سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله به تظاهرات کنندگان پیوست و موجی از خوشحالی و نشاط را در میان دهها هزار تظاهرات کننده به وجود آورد.
حضور نصرالله با ابراز احساسات گسترده مردم لبنان روبرو شده است.
دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی از حضور گسترده مردم در تظاهرات ضد آمریکایی تقدیر کرد و حامیان مقاومت را شریف ترین مردم در لبنان دانست.
نصرالله با گفتن لبیک یا رسول الله، از جنبش امل لبنان نیز به دلیل شرکت در این تظاهرات تقدیر کرد . 


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد


  پایگاه اطلاع رسانی بیت آیت‌الله بروجردی (ره) در گفتگویی با نوه معظم ایشان در خصوص ارتباط معظم له با آلبرت انیشتن انجام داده است که به شرح زیر است :

همان گونه که مطلع هستید، اخیراً برخی از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، نامه‌ای از آقای انیشتین به حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی قدس سره منتشر کرده و مطالبی در زمینة ارتباط آن دو با یکدیگر بیان نموده‌اند. از حضرت‌عالی درخواست داریم که اگر دراین‌باره اطلاعی دارید، بیان بفرمایید تا پرسش‌های متعددی که در ذهن بسیاری از پژوهشگران پدید آمده و با این پایگاه اطلاع‌رسانی در میان گذاشته‌اند، پاسخ داده شود.

پرسش: لطفاً چگونگی ارتباط حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی (قدس سره) با آقای انیشتین را بیان فرمایید.

پاسخ: جناب آقای انیشتین و آیت‌الله العظمی بروجردی با یکدیگر به طور مستقیم ارتباط نداشتهاند؛ نه آقای انیشتین به ایران آمده و نه آیت‌الله العظمی بروجردی به آمریکا رفته بودند؛ اما یک رابط قوی بین آن دو وجود داشت و آن، آقای پرفسور حسابی بود. ایشان از یک سو شاگرد انیشتین بود و با ایشان ارتباط داشت و از سوی دیگر، از ارادتمندان و علاقه‌مندان به آیت‌الله العظمی بروجردی بود و بسیار خدمت ایشان میآمد. اینجانب هم، چه در تهران و چه در قم، با دکتر حسابی در ارتباط بودم و خدمت ایشان میرسیدم. 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

حاج احمد متوسلیان به نماینده بنی صدر: اگر نروی صبح جنازه‌ات کف خیابان است!

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

در پی فراموشی حکم ارتداد شاهین نجفی، مطرب هتاک به ساحت مقدس ائمه معصومین (ع)؛ گروهی از فعالان مذهبی در حوزه اینترنت، با انتشار بیانیه ای از عزم جزم خود نسبت به اجرای حکم اعدام وی خبر دادند.

به گزارش رصد نیوز؛ این گروه خاطرنشان ساخته‌اند که در صورتی که افراد دیگری موفق به اجرای حکم اعدام این مرتد گردند، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان هدیه به ایشان پرداخت خواهند نمود و پایگاه خبری تحلیلی رصد نیوز به عنوان نماینده رسانه ای این گروه مسئول پرداخت مبلغ ذکر شده است. متن بیانیه فوق به شرح زیر می‌باشد:

قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ

با آنان بجنگید، خدا آنان را به دست شما عذاب و رسوایشان مى‏کند و شما را بر ایشان پیروزى مى‏بخشد و دل‌های گروه مؤمنان را خنک مى‏گرداند. توبه؛۱۴

نظر به اینکه طبق نص صریح قرآن و فرامین حضرات معصومین علیهم السلام؛ بوزینه مطرب وهابیت به نام شاهین نجفی، مرتد، مهدور الدم و واجب القتل شناخته شده، ما به عنوان جمعی از فعالان فرهنگی جبهه مجازی و خادمین حزب الله نسبت به اجرای حکم اعدام انقلابی نامبرده اقدام خواهیم نمود.

متأسفانه، بسیاری در هجمه رسانه ای جبهه مشرکین؛ خواسته و یا ناخواسته خباثت نامبرده را به دست فراموشی سپرده‌اند. ما معتقدیم که امروز، روز خشم شیعه است. امروز، روز اعاده حیثیت از تمام مقدسات توهین شده شیعه است.

ما فرزندان انقلابیم و پشتوانه مان ۱۴ قرن حماسه های خونین است. فرزندان انقلابیم و انقلابمان با ولایت حیدر آغاز و تا صور اسرافیل ادامه دارد. ما تجدید حیاتمان به دم مسیحایی روح الله بود که خواب را بر سلمان رشدی حرام کرد.

حال که تمام دنیا در برابر عدالت اسلامی صف آرایی کرده و مانع اجرای فرمان قصاص هتاکین شده‌اند، ما به عنوان جمعی از منتظران ظهور حضرت موعود (عج) به زودی حکم اعدام انقلابی شاهین نجفی، مولود نامشروع شیطان را به اجرا خواهیم گذاشت. همچنین اگر در طول مدت تحقق این وعده، غیرتمندان شیعه و منتقمین سیلی زهرا (س) موفق به اجرای زودتر این حکم گردند؛ مبلغ پانصد میلیون تومان به عنوان هدیه به ایشان پرداخت خواهیم نمود. لازم به ذکر است که این مبلغ در صورت اعلام آمادگی بانیان جدید، افزایش خواهد یافت.

ما مرده‌ایم مگر که سگی دم بر آورد***عوعو کند و نام شما را بیاورد!؟

روباه چشم بر دهن خوک دوخته***ای بی حیای سگ صفت خود فروخته

مهدی اگر امان بدهد باده می‌زنیم***بر گردن کثیف تو قلاده می‌زنیم

شیعه سر حرف خودش ایستاده است***چیزی ز عمر نحس تو باقی نمانده است

و من الله التوفیق

جمعی از منتظران گمنام امام زمان (عج)   


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

لعنت ابدی بر شیاطین وهابی باد

این مفتی ابله در ادامه سلسله لجن پراکنی های خود اظهار داشت: اگر حضرت محمد (ص) پیامبر نبود، بدون شک بهترین خلق خدا؛ معاویه (لعنة الله علیه و آله و اصحابه و اتباعه) می‌بود!

به گزارش رصد نیوز؛ علی الربیعی، مفتی کاسه لیس آل سعود بر صفحه توئیتر خود نوشت: مکان معاویه (لعنة الله علیه و آله و اصحابه و اتباعه) که شیعه او را فحش و لعن می‌کند در بهشت است و هیچ مقامی با مقام معاویه برابری نمی‌کند به جز مقام رسول خدا و اگر حضرت محمد (ص) پیامبر نبود، بدون شک بهترین خلق خدا معاویه می‌بود!

لازم به ذکر است که این مفتی وهابی همچنان به ارائه فتواهای هتاکانه مضحک خود ادامه می‌دهد. گفتنی است که مفتی اعظم دربار آل سعود نیز کسانی را که به افشای فضاحت‌های مفتیان وهابی حاضر در توئیتر اقدام کنند، کثیف و رذل خطاب کرده بود. 

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 “اگر می‌خواهید که در نماز حواستان پرت نشود، سه بار به طرف چپ خود تف کنید تا شیطان فراری شود!!!”

به گزارش رصد نیوز؛ مولوی عبدالرحیم ملازاده، کارشناس شبکه وهابی وصال در جدیدترین فتوای خود اعلام داشت: “اگر می‌خواهید که در نماز حواستان پرت نشود، سه بار به طرف چپ خود تف کنید تا شیطان فراری شود!”

حال اینکه سند چنین فتوایی چگونه به دست کارشناس شبکه ضاله رسیده است، نکته ای مضحک به نظر می‌رسد. گفتنی است که شبکه وصال با پشتوانه فرقه ضاله وهابیت برای اهل سنت داخل کشور برنامه پخش می‌کند و هر از چند گاهی با اظهار نظرات مضحک و عجیب کارشناسان خود از قبیل ملازاده، بساط تمسخر خویش را فراهم می‌سازد.

مولوی عبدالرحیم ملازاده متولد ۱۳۳۷ معروف به دکتر ملازاده؛ برادر عبدالعزیز ملازاده نویسنده، پژوهشگر و از روحانیون سنی سیستان است وی از مخالفین جمهوری اسلامی و از مجریان و پایه گذاران شبکه وهابی وصال فارسی می‌باشد. وی در سال ۱۹۷۹ میلادی در دانشگاه اسلامی مدینه پذیرفته شد. برای تکمیل تحصیلاتشان به دمشق رفته و در سال ۱۹۸۴ از دانشکده شریعت دانشگاه دمشق فارغ‌التحصیل گردید. فوق لیسانس را از دانشکده امام اوزاعی در بیروت گرفته و پایان نامه ای با عنوان: «تحول الفکر الإسلامی فی إیران من السنة إلى الشیعة خلال العهد الصفوی» نوشت. وی همچنین مؤسس «جامعه اهل سنت ایران» در لندن می‌باشد.

مسئله تمسخرآمیز دیگر اینکه چنانچه ملازاده در صف نماز ایستاده باشد؛ تکلیف نمازگزار سمت چپ او چیست؟!


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 29 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 27 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

در حالی که پخش فیلمی موهن موجب خشم مسلمانان، به ویژه در لیبی ، مصر و حمله به سفارت آمریکا در این کشورها شده، محتوای این فیلم چیست ؟
 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 26 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

روی گل محمدی از اشک، تر شده‌ست


با ما مصیبتی‌ست که عالم خبر شده‌ست


با ما مصیبتی‌ست که ورد زبان شده


با ما مصیبتی‌ست که خون جگر شده ست


دشمن به فتنه سنگر تصویر را گرفت


لشکر نبرده‌ایم و نبردی دگر شده است


آن سوی خنده‌ها، همه دندان گرگ بود


اینک زبانشان به دهان ، نیشتر شده ست


از هیچ زاده‌اند و پی هیچ، زیسته


شیطان ، بر این جماعت ابتر، پدر شده است


نمرود تیر بسته به زیبایی خدا

زیبایی خدا ، به خدا بیشتر شده است

عالم، هنوز در صلوات است و همچنان

این رایت نبی ست که بر بام، بَر شده است


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

قبطیان مصری مهاجر در آمریکا با همکاری "تیری جونز" کشیش دیوانه آمریکایی، اقدام به ساخت فیلمی در توهین به پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) کرده‌اند.بنابر این گزارش برخی صحنه‌های این فیلم موهن که منتشر شده به گونه‌ای است که زبان از بیان آنها حیا می‌کند.گروه موسوم به "قبطیان مهاجر" در آمریکا اعلام کرده‌اند قصد دارند این فیلم را که "زندگی محمد[صلی الله علیه و آله] رسول اسلام" نام گذاری و اخیرا به کارگردانی سام باسیل ساخته شده است، روز (11 سپتامبر) به نمایش بگذارند. 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

فرموده است حضرت صادق هر آنکسی                     گریان جدّ ما شده با من برادر است
در حج و در عبادت و در سجده‌های شب                    گریه کن حسین شریک پیمبر است

 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

حجت حق ما ائمه اطهارند

                                   خدایا شرمنده مکتب حق نگردانمان.آمین 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

من تو را می بینم…

من نمی‌توانم … اما می بینم که تقریباً هر زنی بچه‌ای بغل کرده یا اطراف او بچه‌هایی هستند. می‌بینم هر چند آن‌ها پوششی محجوبانه دارند، لیکن هنوز زیبایی‌شان می‌درخشد. اما این فقط زیبایی بیرونی نیست، که متوجه آن می‌شوم.

من چیزی عجیب در درون خود احساس می‌کنم:

غبطه می‌خورم… 

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

از بیل گیتس پرسیدن از تو ثروت مند تر هم هست؟
 در جواب گفت بله فقط یک نفر پرسیدن کی هست؟ در جواب گفت...

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد


آدم‌ها زندگی می‌کنند ... انسان‌ها زیبا زندگی می‌کنند!
آدم‌ها می‌شنوند ... انسان‌ها گوش می‌دهند!
آدم‌ها می‌بینند ... انسان‌ها عاشقانه نگاه می‌کنند!
آدم‌ها در فکر خودشان هستند ... انسان‌ها به دیگران هم فکر می‌کنند!
آدم‌ها می‌خواهند شاد باشند ... انسان‌ها می‌خواهند شاد کنند!
آدم‌ها،اسم اشرف مخلوقات را دارند ... انسان‌ها اعمال اشرف مخلوقات را انجام می‌دهند!
آدم‌ها انتخاب کرده‌اند که آدم بمانند ... انسان‌ها تغییر کردن را پذیرفته‌اند، تا انسان شدند!
آدم‌ها می‌توانند انسان شوند ... انسان‌ها در ابتدا آدم بودند!
آدم‌ها ... انسان‌ها ...
آدم‌ها آدم‌اند ... انسان‌ها انسان!
اما ...
آدم‌ها و انسان‌ها هر دو انتخاب دارند ...
اینکه آدم باشند یا انسان ، انتخاب با خودشان است 


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 21 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

به گدایی در این دنیا زندگی کردن برایم بهتر است

                                                  تا به بهای فروختن ارواح مطهری که تمام جان من است

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

امام صادق(علیه‌السلام) حكایت فرمود:
روزى پیغمبر اکرم(صلى الله علیه و آله) در بین كوه‌هاى مكه قدم مى‌زد ، چشمش به مردى بلند قامت افتاد ، به او فرمود: تو از جنّیان هستى ، اینجا چه مى‌كنى؟ 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

هشتم شوال یاد آور سالروز یورش وحشیانه عمال کورباطن وهابی به قبرستان بقیع، مدفن 4 ستاره درخشان آسمان امامت و ولایت است. در هشتم شوال 1343 هجری قمری یعنی حدود 90 سال پیش وهابیون با تسلط بر مدینه از آنجا که استمرار رابطه شیعیان شیفته اهل بیت از طریق تجمع و عرض ارادت به امامان معصوم را خطری عظیم برای تفکرات دشمنان اسلام به ویژه استعمارگران دین ستیز که در قالب مکتب بی پایه و اساس وهابیت به . . .

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 5 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

 آیا به عنوان مثال امام جواد متوسّل به امام حسین(ع) یا حضرت محمد(ص) می‌شدند؟ یا حضرت محمد(ص) متوسّل به حضرت ابراهیم(ع) می‌شدند؟

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 3 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

...در پل صراط، هفت ایستگاه وجود دارد که در هر ایستگاه سؤالاتی مطرح می‌شود


 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد

محمد جهان‌آرا و دیگر جوانان ما در مقابل نیروهاى مهاجم عراقى - یك لشكر مجهز زرهى عراقى با یك تیپ نیروى مخصوص و با نود قبضه توپ كه شب و روز روى خرمشهر مى‌بارید - سى و پنج روز مقاومت كردند. همان‌طور كه روى بغداد موشك مى‌زدند، خمپاره‌ها و توپهاى سنگین در خرمشهر روى خانه‌هاى مردم مرتب مى‌باریدند. با این‌حال جوانان ما... 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, توسط شاهد