*به اسلام آمریکایی و انگلیسی بدبین باشید



به اسلام که رژیم صهیونیستی را تهدید می‌کند به اسلامی که رژیم صهیونیستی را تحمل می‌کند ولی با مذاهب اسلامی دیگر بی رحمانه مواجه می‌کند دست آشتی به سوی آمریکا و و ناتو دراز می‌کند ولی در داخل به جنگ های قبیله‌ای و مذهبی دامن می‌زند ،‌اعتماد نکنید.

به اسلام آمریکایی و انگلیسی بدبین باشید که شما را به دام سرمایه داری غرب و مصرف زدگی و انحطاط اخلاقی می‌کشاند.

مردم عرب صد سال است نادیده گرفته شده‌اند . کرامت و عزت‌شان و هم رای و حقوق آنان علنا پایمال شده است. برای نخستین بار اکنون مردم صحنه را به دست گرفته‌اند. مسلمانی برخی حکومت‌های مسلمان تشریفاتی و نمایشی و دروغین نیست. چنانچه مصنوعی و موقتی هم نیست اگر ملت‌های مصر، تونس و لیبی مسیر خود را ادامه دهند ممکن است به تحریم‌ها تبدیل شود. و اما کلام آخر اینکه اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری و خدمت شماست.

انقلاب اسلامی ایران موفق‌ترین تجربه اسلامی عصر جدید است در عرصه خودباوری ملت‌ها. مردم با خودباوری نخبگان در عرضه نفی اسطوره شکست ناپذیری رژیم‌های طاغوتی و اربابانشان را شکست دادند.

در عرصه شکستن غرور کمونیسم و سرمایه‌داری ارائه مدل‌های کارآمد در پیشرفت‌ های بزرگ کشور با حفظ مردم سالاری و دفاع از ارزش‌های اولیه انقلاب و در عرصه مردم انقلاب ما پیروزی‌ها و البته ضعف‌هایی در مجاهدات سه دهه خود داشته است اما در هیچ جنبش اسلامی در جهان پس از تسلط غرب و شرق بر مسلمین در قرن گذشته تا این حد جلو نیامده است. و این همه موانع از سر نگذرانده بود.
 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:, توسط شاهد